Polityka prywatności
Polityka cookies
1
- Niniejsza Polityka prywatności określa zasady dotyczące przetwarzania danych osobowych w przedsiębiorstwie Imperium spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Barcicach Dolnych, przy ul. Wiejskiej 56, 33-342 Barcice Dolne, wpisanej do Rejestru Przedsiębiorców Prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa – Śródmieścia w Krakowie Wydział XII Gospodarczy KRS pod numerem KRS 0000884125, NIP 7343591777, REGON 38816766000000 oraz prawa osób których dane są przetwarzane (dalej jako Klienci).
- Administratorem danych osobowych jest Imperium spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Barcicach Dolnych, przy ul. Wiejskiej 56, 33-342 Barcice Dolne, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa – Śródmieścia w Krakowie Wydział XII Gospodarczy KRS pod numerem KRS 0000884125, NIP 7343591777, REGON 38816766000000 (zwana dalej: „Administratorem”).
- Dane osobowe Klientów są przetwarzane z poszanowaniem zasad przewidzianych Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, zwane dalej „RODO”), jak również przewidzianych w i ustawie z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1000 ze zm.) i aktach wykonawczych do tej ustawy oraz ustawie o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz. U. z 2002 r., nr 144, poz. 1204, ze zm.).
- W celu realizacji wymogów ustawowych Administrator dobiera i stosuje odpowiednie środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych danych oraz zabezpiecza dane przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym, jak również przed ich przetwarzaniem z naruszeniem obowiązujących przepisów prawa.
2
- Administrator prowadzi stronę pod adresem https://lazienkowe-szafki.pl/ (dalej jako Strona internetowa) w ramach której dokonuje prezentacji asortymentu swojego przedsiębiorstwa, jak również umożliwia nawiązanie kontaktu z Administratorem oraz skorzystanie z usług polegających na nieodpłatnym przedłużeniu gwarancji na towary produkowane przez Administratora, oferowane do sprzedaży w sklepach stacjonarnych i internetowych na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
- Strona internetowa nie posiada funkcjonalności sklepu internetowego i nie umożliwia nabywania towarów Administratora za pośrednictwem środków porozumiewania się na odległość.
- Klient w celu skorzystania z formularza kontaktowego udostępnionego przez Stronę internetową Administratora dokonuje wyboru ikony wywołującej kontakt z pracownikiem Administratora tj. ikony KONTAKT oraz wypełnia formularz, w którym wymagane jest podanie danych w postaci imienia i nazwiska, numeru telefonu oraz adresu e-mail oraz wyrażenie zgody na zainicjowanie przez Administratora kontaktu za pośrednictwem urządzeń telekomunikacyjnych w celu udzielenia informacji objętych zapytaniem Klienta.
- Podanie danych osobowych w formularzu oraz udzielenie zgody na zainicjowanie przez Administratora kontaktu za pośrednictwem urządzeń telekomunikacyjnych w celu udzielenia informacji jest dobrowolne, jednak konieczne do świadczenia usług na rzecz Klienta.
- W przypadku nabycia przez Klienta towaru produkowanego przez Administratora, oferowanego do sprzedaży w sklepach stacjonarnych i internetowych na terenie Rzeczypospolitej Polskiej możliwe jest przedłużenie okresu gwarancji udzielanej przez Producenta na towary, których lista znajduje się pod adresem https://lazienkowe-szafki.pl/gwarancja/ do 60 miesięcy pod warunkiem zarejestrowania faktu nabycia towaru za pośrednictwem Strony internetowej, w terminie nie dłuższym niż 30 dni od dnia nabycia towaru oraz wskazania danych osobowych nabywcy, danych obejmujących numer gwarancji, numer dowodu zakupu oraz wyrażenie zgód marketingowych.
- Klient w celu skorzystania z możliwości przedłużenia gwarancji zobowiązany jest do uzupełnienia formularza udostępnionego przez Stronę internetową Administratora pod adresem https://lazienkowe-szafki.pl/gwarancja/. W tym celu Klient dokonuje wyboru ikony wywołującej ujawnienie formularza tj. ikony GWARANCJA oraz wypełnia formularz, w którym wymagane jest podanie danych osobowych a także wskazanie daty nabycia towaru, danych sprzedającego, numeru dowodu zakupu oraz numeru dokumentu gwarancyjnego oraz wyrażenie zgody na:
- przetwarzanie przez Administratora danych osobowych Klienta w postaci imienia i nazwiska oraz adresu poczty elektronicznej w celu przesyłania Klientowi informacji handlowych oraz informacji marketingowych dotyczących produktów i usług oferowanych przez Administratora za pomocą środków komunikacji elektronicznej, stosownie do treści przepisu art. 10 ust. 1 i 2 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
- W celu przedłużenia gwarancji wymagane jest podanie następujących danych osobowych:
- imię i nazwisko;
- adres e-mail.
- Podczas korzystania ze Strony internetowej mogą być pobierane dodatkowe informacje, w szczególności: adres IP przypisany do komputera Klienta lub zewnętrzny adres IP dostawcy Internetu, nazwa domeny, rodzaj przeglądarki, czas dostępu, typ systemu operacyjnego. Od Klientów mogą być także gromadzone dane nawigacyjne, w tym informacje o linkach i odnośnikach, w które zdecydują się kliknąć lub innych czynnościach, podejmowanych na Stronie internetowej.
- Podanie danych osobowych, o których mowa w ust. 7 oraz wyrażenie zgód marketingowych jest dobrowolne, jednak konieczne dla przedłużenia gwarancji na towary produkowane przez Administratora.
- Klient podając dane osobowe oświadcza, iż podane przez niego dane osobowe są danymi Klienta.
- Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych przez Administratora w celu:
- marketingowym (przedstawienie Klientowi informacji handlowych oraz informacji marketingowych dotyczących produktów i usług oferowanych przez Administratora) jest art. 6 ust. 1 lit. a RODO, tj. zgoda, która w każdej chwili może zostać cofnięta;
- wykonywania obowiązków obciążających gwaranta w celu wypełnienia obowiązku prawnego takiego jak podejmowanie działań w związku ze zgłaszanymi roszczeniami kupującego na podstawie gwarancji jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
- gdy przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów Administratora (np. w celu ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, usług marketingowych) jest art. 6 ust. 1 lit. f) RODO.
3
- Dane osobowe Klienta przekazywane są dostawcom usług, z których korzysta Administrator przy prowadzeniu Strony internetowej. Dostawcy usług, którym przekazywane są dane osobowe, w zależności od uzgodnień umownych i okoliczności, albo podlegają poleceniom Administratora co do celów i sposobów przetwarzania tych danych (podmioty przetwarzające) albo samodzielnie określają cele i sposoby ich przetwarzania (administratorzy).
- Dane osobowe Klienta mogą być przekazywane następującym podmiotom:
- organy administracji publicznej (Urzędy Skarbowe) – na mocy odpowiednich przepisów prawa, w celu przede wszystkim rozliczenia należności publicznoprawnych z transakcji handlowych (np. odpłatne naprawy w sytuacji, gdy zgłoszone roszczenia nie podlegają naprawie w oparciu o udzieloną gwarancję);
- podmioty zewnętrzne dostarczające i wspierające systemy teleinformatyczne Administratora (zarówno ogólną infrastrukturę teleinformatyczna, pocztę elektroniczną), świadczące usługi ochrony lub inne usługi związane z bieżącą działalnością Administratora – na mocy stosownych umów powierzenia przetwarzania danych osobowych oraz przy zapewnieniu stosowania przez ww. podmioty adekwatnych środków technicznych i organizacyjnych zapewniających ochronę danych;
- banki – w celu realizacji płatności;
- kancelarie prawne i księgowe – w celu obsługi prawno-księgowej ewentualnych roszczeń.
4
Klienci korzystający ze Strony internetowej nie podlegają profilowaniu.
5
- Klientowi przysługuje prawo:
- dostępu do treści jego danych osobowych oraz otrzymania ich kopii,
- żądania ich poprawiania lub sprostowania
- żądania ich usunięcia,
- żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
- do przenoszenia danych,
- do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych,
- niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
- W przypadku, gdy przetwarzanie odbywa się na podstawie udzielonej przez Klienta zgody – prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
- W przypadku cofnięcia przez Klienta zgody na przetwarzanie danych osobowych lub zgód marketingowych przez okresem 60 miesięcy od dnia nabycia towaru, dla którego Klient wystąpił o przedłużenie gwarancji zgodnie z §2 ust. 5 i 6 Klient traci prawo do skorzystania z przedłużonej gwarancji. W takim przypadku okres gwarancji wynosi 24 miesiące liczone od dnia nabycia towaru.
- W przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych Klienta narusza przepisy RODO, Klientowi przysługuje prawo do wniesienia skargi do organu nadzoru, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
5
Dane osobowe Klienta są przechowywane przez następujący okres:
- w przypadku przetwarzania na cele związane z wykonaniem uprawnień z tytułu gwarancji dane osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania gwarancji oraz po jego zakończeniu w zakresie niezbędnym do dochodzenia roszczeń, a także czas niezbędny do wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym przepisów podatkowych i rachunkowych,
- w przypadku przetwarzania na cele marketingu usług własnych Administratora jak również w celu badania satysfakcji Klientów i określania jakości naszej obsługi, dane osobowe będą przechowywane do momentu wniesienia przez Ciebie sprzeciwu wobec takiego przetwarzania,
- w przypadku przetwarzania na podstawie udzielonej zgody, dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w celu objętym zgodą. Informację o cofnięciu udzielonej zgody można wysłać na adres e-mail: bok@lazienkowe-szafki.pl
6
- Strona internetowa wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka), czyli niewielkie informacje tekstowe, przechowywane na urządzeniu końcowym Użytkownika (np. komputerze, tablecie, smartfonie). Cookies mogą być odczytywane przez system teleinformatyczny Klienta.
- Strona internetowa przechowuje pliki cookies na urządzeniu końcowym Klienta, a następnie uzyskuje dostęp do informacji w nich zawartych w celach: statystycznych oraz zapewnienia prawidłowego działania strony www.
- Strona internetowa wykorzystuje następujące pliki cookies:
- cookies sesyjne: po zakończeniu sesji danej przeglądarki lub wyłączeniu komputera zapisane informacje są usuwane z pamięci urządzenia. Mechanizm cookies sesyjnych nie pozwala na pobieranie jakichkolwiek danych osobowych ani żadnych informacji poufnych z komputera Klienta.
- cookies trwałe: są przechowywane w pamięci urządzenia końcowego Klienta i pozostają tam do momentu ich skasowania lub wygaśnięcia. Mechanizm cookies trwałych nie pozwala na pobieranie jakichkolwiek danych osobowych ani żadnych informacji poufnych z komputera Klienta.
- Strona internetowa wykorzystuje pliki cookies własne w celu:
- analiz i badań oraz audytu oglądalności, a w szczególności do tworzenia anonimowych statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Klienci korzystają ze Strony internetowej co umożliwia ulepszanie jej struktury i zawartości.
- Strona internetowa wykorzystuje pliki cookies zewnętrzne w celu:
- popularyzacji Strony internetowej za pomocą serwisu społecznościowego facebook.com (administrator cookies zewnętrznego: Facebook Inc z siedzibą w USA lub Facebook Ireland z siedzibą w Irlandii);
- popularyzacji Strony internetowej za pomocą serwisu społecznościowego instagram.com (administrator cookies zewnętrznego: Instagram LLC. z siedzibą w USA);
- zbierania ogólnych i anonimowych danych statycznych za pośrednictwem narzędzi analitycznych Google Analytics (administrator cookies zewnętrznego: Google Inc z siedzibą w USA);
- Administrator informuje, że istnieje możliwość takiej konfiguracji przeglądarki internetowej, która uniemożliwia przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym Klienta.
- Administrator informuje, że pliki cookies mogą być przez Klienta usunięte po ich zapisaniu na urządzeniu Klienta poprzez: odpowiednie funkcje przeglądarki internetowej, programy służące w tym celu lub skorzystanie z odpowiednich narzędzi dostępnych w ramach systemu operacyjnego, z którego korzysta Klient.
- Informacje o sposobach usunięcia cookies w najpopularniejszych przeglądarkach internetowych wskazane zostały poniżej:
- Firefox: http://support.mozilla.org/pl/kb/usuwanie-ciasteczek,
- Opera: http://help.opera.com/Linux/9.60/pl/cookies.html,
- Internet Explorer: http://support.microsoft.com/kb/278835/pl,
- Chrome: http://support.google.com/chrome/bin/answer.py?hl=pl&answer=95647
8
Administrator zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszej Polityki prywatności. Zmiana Polityki prywatności staje się skuteczna w terminie wskazanym przez Administratora, nie krótszym niż 7 dni od momentu udostępnienia jej na stronie internetowej. Zmiana Polityki prywatności wywiera wyłącznie skutek na przyszłość.